klik sini!

Friday, March 18, 2011

kali pertama buat blog....

hai!!!saya adalah budak yg kali pertama membuat blog dlm hidup sy....sebenaqnya,saya membuat blog ni kerana ingin menceritakan tentang impian,cita2 dan idola saya......hihi....saya sangat minat akan jaguh badminton negara iaitu......LEE CHONG WEI!!!!!!!!hihi...


saya berumur 13 tahun dan kini bersekolah di MRSM BALING...permulaan di sana agak baik kerana saya mempunyai ramai kawan di sana....saya sangat ingin ke luar negara kerana saya tidak pernah pergi ke luar negara seumur hidup saya....hihi..."scema" sangat ka ayat saya ni??? besala.....first time buat blog,hihi....untk pengetahuan semua,saya berasal dr negeri KEDAH....majoriti pelajar di MRSM BALING adalah dr negeri KEDAH dan SELANGOR.....ada juga dr negeri lain seperti PENANG,PERAK,TERENGGANU,KL dan mungkin banyak lagi.....suasana di MRSM BALING sangat menyenangkan dan bebas dari bunyi bising kenderaan yg boleh mengganggu perhatian ketika belajar.....


oklah,sampai di sini saja saya berbicara,mungkin saya tidak akan membuka blog ini sehinggalah bulan 5 atau 6 kerana saya berada di MRSM BALING....WASSALAM.....



No comments:

Post a Comment